Гарантійне обслуговування включає в себе безкоштовне усунення протягом гарантійного терміну будь-яких несправностей чи недоліків придбаного виробу, що виникли з вини виробника.
Умови гарантії та деталі гарантійних зобов’язань вказані у гарантійному талоні придбаного виробу.
Гарантійному обслуговуванню підлягають вироби з присутньою необхідною документацію та вірно заповненим гарантійним талоном.
При прийомі гарантійних виробів у ремонт, замовлення оформлюється квитанцією, в яку вносяться відомості про замовника, ФІП, контактні дані, відомості про виріб, його марку та модель, серійний номер або IMEI, комплектність, зовнішні ознаки, його технічний стан та несправності і недоліки, які мають зовнішні прояви, що підтверджується підписом замовника.
Вироби приймаються без сім-карт та карт пам’яті, за випадково залишені сім-карти або карти пам’яті сервісний центр відповідальності не несе.
Терміни виконання гарантійних ремонтів встановлені Законодавством України, можуть бути більшими від встановлених 14-ти днів за згодою сторін і продовжуватися автоматично в залежності від умов та місця перебігання ремонту.
Термін гарантії продовжується на час перебування виробу у ремонті.
Сервісний центр має право на відмову у прийманні замовлення, в наступних випадках:
У разі втрати квитанції, видача виробу проводиться по пред’явленні паспорту особи, що здала його у ремонт і його письмової заяви.