РЕМ-сервіс | Меню

Про компанiю

Гарантійне обслуговування

Гарантійне обслуговування та ремонт здійснюється на місці або ж з відправкою у інші сервісні центри, в залежності від договору з тою чи іншою компанією - Список Брендів які обслуговує РЕМ-сервіс

Консультація по Гарантійному обслуговуванню

 Гарантійне обслуговування включає в себе безкоштовне усунення протягом гарантійного терміну будь-яких несправностей чи недоліків придбаного виробу, що виникли з вини виробника.

Умови гарантії та деталі гарантійних зобов’язань вказані у гарантійному талоні придбаного виробу.

Гарантійному обслуговуванню підлягають вироби з присутньою необхідною документацію та вірно заповненим гарантійним талоном.

При прийомі гарантійних виробів у ремонт, замовлення оформлюється квитанцією, в яку вносяться відомості про замовника, ФІП, контактні дані, відомості про виріб, його марку та модель, серійний номер або IMEI, комплектність, зовнішні ознаки, його технічний стан та несправності і недоліки, які мають зовнішні прояви, що підтверджується підписом замовника.

Вироби приймаються без сім-карт та карт пам’яті, за випадково залишені сім-карти або карти пам’яті сервісний центр відповідальності не несе.

Терміни виконання гарантійних ремонтів встановлені Законодавством України, можуть бути більшими від встановлених 14-ти днів за згодою сторін і продовжуватися автоматично в залежності від умов та місця перебігання ремонту.

Термін гарантії продовжується на час перебування виробу у ремонті.

            Сервісний центр має право на відмову у прийманні замовлення, в наступних випадках:

  • Відсутність гарантійного талону або необхідної документації (чек про покупку).
  • Не заповнений або не належно заповнений гарантійний талон. (відсутні печатки фірми продавця в потрібних місцях, марка та модель виробу, серійний номер або дата продажу)
  • Дані вказані у гарантійному талоні не відповідають виробу, стерті або виправлені.
  • Закінчився термін гарантійного обслуговування.
  • Термінал має видиме механічне пошкодження.
  • Виявлено стороннє втручання у виріб (зірвана пломба виробника, сліди розбору)
  • Виявлено сторонні предмети у функціональних вузлах або присутні сліди води чи корозії.
  • Порушені умови експлуатації, вказані в інструкції по експлуатації виробника.

У разі втрати квитанції, видача виробу проводиться по пред’явленні паспорту особи, що здала його у ремонт і його письмової заяви.

Показати на картi
+38(066)875-65-19+38(098)928-58-08+38(0332)28-58-08+38(093)928-58-08
м.Луцьк, Київський майдан, 7