АСЦ - гарантія якості

У чому відмінність Авторизованого сервісного центру від інших сервісів?

 - Авторизація означає, що у сервісного центру підписаний договір про співпрацю з певною компанією, за чим слідує можливість обслуговувати та ремонтувати техніку їхнього бренду

 - При цьому виробник надає доступ до сервісних матеріалів, документації, оригінальних запчастин, та спілкування з провідними спеціалістами у галузі

 - Аби отримати Авторизацію, сервісний центр повинен відповідати певним вимогам, які встановлює компанія, серед яких:

 - Наявність кваліфікованих спеціалістів, яким потрібно періодично проходити навчання та здавати екзамени по певній техніці яку вони ремонтують

 - Підтримка певних технічних норм, про які мало хто навіть здогадується, серед яких безпечний рівень екологічності (використання не шкідливих для навколишнього середовища матеріалів) та підтримання антистатичності у майстерні (використання певного одягу, інструментів, заземлення, що уберігає електричні компоненти від статичного струму)

 - Наявність певного професійного обладнання та інструментів для ремонту

Чому краще користуватися послугами Авторизованих сервісних центрів?

 - сервісний центр зобовязується відповідати певним стандартам якості і термінам обслуговування, що підтверджується сертифікатом

 - регулярне навчання майстрів

 - використання оригінальних запчастин

 - контроль за роботою сервісного центру зі сторони виробника

 - безкоштовне транспортування деяких категорій продукції на ремонт та з нього

 - програми лояльності

Чому ми не рекомендуємо звертатися у неавторизовані сервісні центри?

Чи не один клієнт постраждав від дій ремонтних організацій, які видавали себе за офіційні сервісні центри, або ж від тих які такими не являються

Чому люди все ж звертаються у неавторизований сервісний центр?

 В наш час, дуже зручно шукати інформацію про товари чи послуги в пошукових системах інтернету. Цим і користуються компанії, що маскуються під офіційні сервісні центри, активно просовуючи свої послуги на перших шпальтах пошуку, контекстною рекламою та іншими методами.

Деякі ремонтні організацій можуть незаконно використати назву бренду та символіку на своєму сайту

Клієнту обіцяють оригінальні запчастини, фірмову гарантію, безкоштовну діагностику, розумну ціну, обслуговування на дому і на офісі, експрес-ремонт у вашій присутності та багато іншого.

Ціллю такої діяльності є чесним і нечесним чином переконати клієнта передати їм техніку на ремонт. До передачі техніки на обслуговування він переконаний, що звертається до вповноваженого сервісного центру, хоча на справді це не так.

Пам’ятайте, що не завжди найпомітніші пропозиції в результатах пошуку являються кращими

У чому небезпека звернутися в недобросовісний сервісний центр?

  •  Кінцева вартість ремонту може виявитися значно більшою від заявленої (для цього “підтасовують” результати діагностики, нав’язують не обов’язкові послуги)
  •  Терміни ремонту або повернення техніки при відмові від ремонту затягуються під надуманими причинами, наче під виною виробника.
  •  Зіткнувшись з обманом або порушенням прав, користувач не може дійти ясності, кому ж він все-таки залишив свою техніку на ремонт (по телефону говорять одне, на сайті інше)
  •  Не маючи достатніх навичок та сервісної документації, обладнання та технологій, в процесі ремонту компоненти вашого пристрою можуть бути пошкодженні, і тоді навіть уповноваженому сервісному центру буде складно відремонтувати виріб, а іноді і неможливо, такі звернення відбуваються не однократно.
  •  Також зверніть увагу, якщо виріб знаходиться на гарантії, то будь-яке неавторизоване втручання, тобто спроба ремонту, тощо, призведе до втрати гарантії.

Компанія Рем-сервіс вже багато років підтримує політику Авторизованого сервісного центру, співпрацюючи з багатьма провідними брендами, ознайомитися з якими ви можете тут

Адреса Авторизованих сервісних центрів є в оригінальних гарантійних талонах, а також на офіційному сайті компанії Sony

 https://locator.sony/uk_UA/servicecenters/

Гарантом авторизованого сервісного центру, є наявність ось такого сертифікату:

Контактна інформація

Графік роботи

Працюємо щодня з 9:00 до 19:00,

в суботу з 10:00 до 15:00 (без перерви на обід),

неділя - вихідний

Наша адреса

43010, Україна, м. Луцьк, Київський майдан, 7

Відкрити на карті

Зв'язок з нами

+380 98 928-58-08

Прийомне відділення

+380 33 228-58-08

Прийомне відділення

+380 66 875-65-19

Прийомне відділення