РЕМ-сервіс | Меню

Блог

Рекомендації від сервісного центру, як правильно купувати техніку

     Часто буває, що людина купує техніку, але знехтувавши деякими моментами, отримує додаткові складнощі в майбутньому, яких можна було б уникнути. Розпочнемо із стандартних елементарних речей при виконанні покупки. Отже припустимо, вам щось потрібно, скажімо, телефон. Або, ви випадково зайшли в магазин із технікою та уподобали новий побутовий прилад для дому. Критеріями вдалої покупки є придбання хорошої моделі приладу, якісного бренду, за оптимальну ціну, який би успішно виконував ті функції для яких він купується. І тут виникають сумніви, де купувати, в інтернеті чи в торгівельному центрі, який бренд вибрати, яку модель вибраного бренду, за яку ціну купувати і чи взагалі купувати..

     Однозначної відповіді немає, підлаштовуйтеся під свої потреби та можливості, не ускладнюйте собі життя, зробіть покупку нового для себе невеличким святом, купуйте те, що вам подобається, адже це техніка, не на вічно, а щоб цей день таким святковим і залишився, ось декілька правил «правильної» купівлі техніки:

     1) При покупці потрібно перевірити всі функції пристрою та оглянути цілісність зовнішнього стану

Так, техніка нова, із виробництва, але це не є гарантією повної працездатності виробу, рекомендуємо завжди переконуватися у повному функціонуванні приладу, аби не нести його з перших днів у сервісний центр на ремонт у вашому місті, або ж взагалі відправляти у столицю на два-три тижні; адже назад у магазин ніхто його від вас приймати чи обмінювати на інший або віддавати гроші не буде, телефон наприклад вважається без права повернення в магазин після того як із нього було зроблено хоча б один телефонний виклик, з іншою технікою ситуація подібна, після першого використання, якщо і є претензії до техніки, то вирішення хіба через авторизований сервісний центр

     2) При оформленні товару проконтролюйте щоб на гарантійному талоні обовязково поставили печатку від продавця і дату продажу

Без такої печатки і дати продажу, гарантійний талон вважається недійсним, а часто буває, що у магазині забувають їх поставити! І в ситуації несправності приладу, з сервісного центру вас відправлять спочатку в магазин ставити печатку, якщо він ще існує за тією адресою де ви купували свій прилад. В гіршому випадку, по гарантії відремонтувати не вдасться. В кращому, повернетеся з печаткою в гарантійному талоні аби обслуговувати техніку по-гарантії безкоштовно

     3) Зберігайте чек про покупку

Для того щоб діяла гарантія на виріб, обов’язково потрібно зберегти товарний чек про купівлю виробу, з вартістю та датою продажу. В разі не збереження або не отримання чеку ситуація трошки складніша, відмова в гарантійному обслуговуванні від сервісного центру та скоріше за все відмова видачі нового чеку від магазину «заднім числом»

     Отже, підведемо підсумки. Визначившись із прибором, купуйте, та користуйтеся на здоров’я, але щоб мати права на гарантійне осблуговування та повністю працездатний виріб, при покупці перевірте чи працюють всі функції, та при оформленні проконтролюйте чи вам дають: чек про покупку, гарантійний талон із печаткою та датою продажу від продавця, також перевіряйте комплектацію пристрою, чи все необхідне продавці вложили в коробку (навушники, зарядки, батарейки, насадки, дистанційне, тощо)

А якщо протягом гарантійного терміну, щось і трапиться із приладом, звертайтеся в наш сервісний центр. Перелік брендів, що ми обслуговуємо по-гарантій знаходиться тут

І на останок ще від себе добавимо, що Рем-сервіс це не місце де ремонтують «на око» або «аби було», а там де ремонтують якісно надійно і швидко

Показати на картi
+38(066)875-65-19+38(098)928-58-08+38(0332)28-58-08+38(093)928-58-08
м.Луцьк, Київський майдан, 7