РЕМ-сервіс | Меню

Блог

Що таке довідка технічного стану та з чим її їсти?

Довідка технічного стану – це документ, що видається сервісним центром відносно механічної, технічної та програмної працездатності виробу

Тобто, простими словами, це довідка про стан пристрою

Якщо пристрій знаходиться на гарантії від виробника, сервісний центр може надавати лише довідку з описом зовнішньої працездатності, не відкриваючи пристрій

Якщо пристрій не знаходиться на гарантійному обслуговуванні, довідка технічного стану буде підтверджуючим документом проведення діагностики та експертизи

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості 

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної 

якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо 

товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, 

кольором, розміром або з інших причин не може бути ним 

використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 

чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. 

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

  • У такому разі, магазин може попросити у покупця довідку технічного стану виробу від сервісного центру який авторизований по даному бренду, про те, що збережені гарантійні пломби, немає механічних чи інших ушкоджень, пристрій знаходиться у працездатному стані
  • Так як за Статтею 9 Про права споживачів, виріб після покупки все ж скоріше за все використовувався (був здійснений хоча б один вихідний дзвінок) магазин не зобов’язаний здійснювати обмін чи повернення кошт при наявності довідки технічного стану у тому числі

Отже, Довідка не є підставою для повернення товару в магазин, обміну чи відшкодування кошт

Показати на картi
+38(066)875-65-19+38(098)928-58-08+38(0332)28-58-08
м.Луцьк, Київський майдан, 7